Husk meg
Brukernavn
Passord

Kamptråd FFK-Strømsgodset (16.5 kl 18.00)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 16 mai 24, 15:06

Under 3 timer til kamp, og da vel dette på tide.

Svever vi videre, eller blir vi sparket ned fra skyen i ettermiddag?

Motstanderne vil bli bedre og bedre til å finne mottrekk mot vår spilestil, samtidig som vi også utvikler oss.

"Godset fra Drammen" bør være en overkommelig motstander med tanke på hvordan eliteserien har sett ut så langt. Samtidig tror jeg de tenker det samme om oss.

Hva tror vi?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5433

Lagt til: 16 mai 24, 18:53

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Svever vi videre, eller blir vi sparket ned fra skyen i ettermiddag?

Etter første omgang kan vi vel si at vi svever videre. Helt sykt bra omgang

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 16 mai 24, 19:36
Endret: 16 mai 24, 19:37
Endret av: Holters

Nå ser jeg riktignok kampen på mobilen, men er det noen som klarte å se offsiden på 5-1?

Kanonkamp for øvrig.

Edit: Kom bedre bilder/forklaring med streker senere. Ble vel lurt av vinkelen der.

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5433

Lagt til: 16 mai 24, 21:49
Endret: 16 mai 24, 22:06
Endret av: Rey

Dette var en magisk opplevelse. Kan ikke huske en slik stemning på stadion. Bare Forventningsfull glede før kampstart på tross av stekende hete. Den heten ble glemt så fort kampen var i gang for røyken fra TIFOen hadde ikke rukket å lette før 1-0 var i boks. Og da er det bare å trekke fram Stian Stray Molde igjen. For en spiller han har blitt. Jeg har hatt sansen for han hele veien, men for noen steg han har tatt i vinter. Han har blitt en klassespiller.

Ellers blir det nesten urettferdig å trekke fram enkeltspillere i dag, for dette var rett og slett en nydelig kamp over hele linja.Skal jeg klage på noe er det at Fischer dro på seg et gult kort for drøying når vi leder 4-1. Veldig unødvendig

Stemningen var som nevnt magisk i dag. Tror ikke det har vært slik trøkk under "For FRedrikstad" noen gang. Hovedtribunen drar i gang "Det er vi som er fra Fredrikstad" på eget initiativ. Store deler av hovedtribunen er med å hoppe på "Dem som ikke hopper dem er særpingær". Og stemningen på 5-1 målet (som dessverre ble annulert) var eksepsjonelt bra. Håper det ga de som er her sjeldent lyst til å komme tilbake og oppleve slik stemning på nytt.

EDIT: Så var det fint å høre "HATER" ropes fra Sørsia og "VAR" ropes tilbake fra Godsetunionen

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 16 mai 24, 23:08

I dag var det helt rått å være på kamp. Den 1.omgangen må vel være noe av det bedre som har blitt spillt på stadion. Jeg var skeptisk før kampen men fortsetter vi sånn så blir det en meget hyggelig sessong for oss Laughing


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5541

Lagt til: 17 mai 24, 07:52

Enig, og jeg føler vi har en del å gå på fortsatt. Traore er snart tilbake, og vil nok være en større trussel offensivt enn Sørløk. Bjørlo hadde langt fra sin beste kamp i går. 

Så langt i sesongen har vi vel scoret flere på dødball enn i hele fjorårssesongen? De 2 vi scoret på i går var fantastisk slått. 


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 670

Lagt til: 17 mai 24, 13:18

Traore er nok mere målfarlig enn Sørløkk ,men det kan godt være at Sørløkk bidrar mere til at FFK får mål. Tror ikke noen andre på laget vårt kunne gjort det samme som han gjorde i straffe situasjonen. Han var også veldig i situasjonen derdet ble selvmål av godset. Men for all del,så skal det bli morro å få Traore tilbake. Så blir det vel nesten et luksusproblem når Bjartalid også er klar etterhvert.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340