Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK - Sandnes Ulf 5. november 13.00

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5540

Lagt til: 02 nov 17, 12:43

Hva skjer hvis vi spiller 0-0, og Elverum taper 1-3? Gir ikke det lik poengsum, og lik målforskjell, med like mange scorede mål?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 02 nov 17, 13:27

Innbyrdes oppgjør. Se punkt 4-1 d ;

https://www.fotball.no/globalassets/regler-og-retningslinjer/turneringsbestemmelser/turneringsbestemmelser-obos-ligaen.pdf


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 02 nov 17, 14:21

Kanogvetalt: DA er det bortemålsregelen såvidt jeg husker :)

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5540

Lagt til: 02 nov 17, 14:28

Opprinnelig postet av madcow

Kanogvetalt: DA er det bortemålsregelen såvidt jeg husker :)

Med de resultatene er antall mål likt, både hjemme og borte.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5540

Lagt til: 02 nov 17, 14:29

Opprinnelig postet av lingval

Innbyrdes oppgjør. Se punkt 4-1 d ;

https://www.fotball.no/globalassets/regler-og-retningslinjer/turneringsbestemmelser/turneringsbestemmelser-obos-ligaen.pdf

Ok. Går den inn har vi i alle fall brukt opp alt av flaks for tiår fremover.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4692

Lagt til: 02 nov 17, 21:59

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Ok. Går den inn har vi i alle fall brukt opp alt av flaks for tiår fremover.

Huff, vi kan trenge litt av den i en eventuell (bank i bordet, salt over skulderen, inshallah og så videre) kvalik.

Min mor jobbet en del år på hjerteavdelingen på sykehuset. Det var visst ikke helt uvanlig at de fikk inn nye pasienter i forbindelse med kamper på stadion.

Jeg ville anbefalt ledelsen på Kalnes å trappe opp beredskapen søndag ettermiddag.

---------------------------

Journalist: "Gordon, can we have a quick word please?"

Gordon Strachan: "Velocity"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5540

Lagt til: 04 nov 17, 21:47

Leser om et mulig laguttak med Masalin i mål og Begby på VB. Har dårlige minner fra kamp mot Sulf begge 2. Jeg vil gjerne ha Nuhu enten på VB eller venstre kant. 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5433

Lagt til: 04 nov 17, 21:57

De kampene Begby har blitt flyttet ned på venstreback etter dårlige omganger av Nuhu / Bredeli har vi spilt vesentlig bedre etter byttet. Jeg er veldig positiv til han på backplass.

Keeperplassen er hipp som happ føler jeg. Mer spent på Sakgestad som midtbanespiller som det ryktes om

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5540

Lagt til: 04 nov 17, 22:09

Jeg mener Masalin ikke er i nærheten av ferdighetene til Jensen. Begby's mangler som spiller ligger i duellspillet og det defensive. 

Med Skagestad på midten får vi duellstyrke, og det er nødvendig.  I alle fall om Furubotn også skal spille sentralt. 

Er det noen som mener at det er pga lagutak at vi ligger der vi gjør på tabellen? 

 

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5433

Lagt til: 05 nov 17, 13:55

Deilig resultat til pause. Krysser fingrene for fortsatt målløst eller bortemål på Elverum 

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 05 nov 17, 14:39

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg mener Masalin ikke er i nærheten av ferdighetene til Jensen.

For en kamp av Masalin! Matchvinner!

---------------------------

Undertegnende @ Twitter: http://twitter.com/oeholt
ffksupporter.net @ Twitter: http://twitter.com/ffksupporter


Sandaker

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mar 17
Innlegg: 201

Lagt til: 05 nov 17, 14:48

Ha ha. Kanogvetalt slår til igjen. 


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 05 nov 17, 15:32

Han virker å ha hodet på

rett sted når det virkelig gjelder..


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5540

Lagt til: 05 nov 17, 16:59

Opprinnelig postet av Holters

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg mener Masalin ikke er i nærheten av ferdighetene til Jensen.

For en kamp av Masalin! Matchvinner!

Nå må du gi deg. Ok, han holder nullen men glipper flere ganger.  Noen ganger redder han egne feil, noen ganger får han hjelp. Det viktigste er uansett at dette gikk veien,  så jeg driter egentlig i hvem man synes var best.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3495

Lagt til: 05 nov 17, 17:24

Endelig en kjempekamp og det "i grevens tid" kom ikke her og si at dette ville skjedd uten de nye trenerene. Sandnes Ulf er et av de beste lagene i Obos-ligaen og dette står det stor respekt av.

Ingebrigtsen liker å spille med backer som kommer fram slik også vi har gjort tidlerigere ned f.eks Rafn og Brice W. Ludde fikk denne jobben sammen med Westgaard, noe som på mange måter er å omskolere begge litt. Vi har snakket litt om keeper og det er kanskje den plassen det psykologiske teller mest og da må jeg si at det er rart ikke Masalin har spilt mer den tid Jenssen ikke har vært heldig i alle kampene. Vi må huske at han har vært svært god for oss tidligere.

Notodden blir ikke noen enkel oppgave det vil kreve 100%


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5433

Lagt til: 05 nov 17, 18:22

Nja, Begby spilte jo back på landslaget, så å si at han er omskolert føler jeg er å ta litt i. Men sant nok at han ikke har spilt så mye der for oss. Glipper litt for han defensivt til tider, men det gikk da greit.

Herlig å se innsatsen i dag og når det glipper i forsvaret er heldigvis Masalin der. Tre store redninger, hvor den etter 10 minutter er helt kampavgjørende. Hadde vi sluppet inn der hadde vi ramlet sammen som et korthus. Men det er dårlig at Ulfspilleren får komme til der.

Ellers ble jeg positivt overrasket over Furebotn i dag. Det han viste i dag var bra. Skjønner ikke hvorfor han ikke har levert slik tidligere i år også. Var slik i første kampen for oss, for deretter å være helt usynlig resten av kampene fram til i dag.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5540

Lagt til: 05 nov 17, 18:29

Jeg synes faktisk det så veldig stygt ut før vi plutselig ledet 2-0. Ledelsen gjorde noe med oss, men enda mer med Sulf spillerne. De mistet heldigvis troen frem til langt ut I 2.omg.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består!


madcow

A-lagspiller

Ble medlem: 28 aug 06
Innlegg: 535

Lagt til: 05 nov 17, 18:37
Endret: 05 nov 17, 18:41
Endret av: madcow

Kjempefornøyd. stemningen var fantastisk både på stadion og mellom spillere.. De spilte fotball, etter at det hadde gått 20-25 minutter med litt fjasete fotball først med "oppvarming"... de ekstra cm'ene som skal til for å stoppe en passning mellom sandnes-spillere var der... alt.. var der etterhvert. Det virket som om alle forstod at om man bare pusha bittelitt til så utgjorde det resultater! 

Jeg har (med unntak for slike kritiske kamper som dette) ingen problemer med å tape en fotballkamp, og så lenge man spille god fotball så er jeg solgt! og det gjorde de i dag!

Utrolig morsom kamp å se live. Jeg er veldig imponert over innsatsen til Masalin og selv om utsparkene hans ikke er av den beste kvaliteten så har jeg mindre panikk-følelse de gangene Masalin må jobbe i feltet, selvfølgelig vil det være noe rusk - men stort sett så var det en god kamp av Masalin!

Flo var også veldig tydelig gjennom hele kampen, kommuniserte hele tiden og dirigerte som en skikkelig kaptein.

Det denne kampen forteller meg er at dette laget, uavhengig av sesongen som helhet fortjener ikke å rykke ned... man fortjener ikke å rykke NED fra obosligaen med en slik (tidvis) rundspilling av Sandnes Ulf som ser ut til å rykke opp til Eliteserien. 

Gøy å se hele teamet i garderoben etter kampen også! flotte scener (endelig)

Heia BP, du har min tillit! Den ektefølte gleden og.... pushing for å hente ut det beste i spillerne som du har gjort... Takk! Det er ganske imponerende den... "væremåten" din. Så varmt som du blir snakket om av venner i SIF-systemet osv.. Jeg håper bare du blir værende hos oss!

Det å se de 4-5 S08-supporterne på Sandnes Ulf feltet gjorde at jeg fikk varmet opp hatet mitt for S08 igjen, dog. Av alle ting å bruke tiden sin på så reiser man til nabobyen for å heie på motstanderlaget for å håpe at nabobyen rykker ned? Noe som fjerner noe av den "morsomme" rivaliseringen både på banen, utenfor banen og på tribunen man ville hatt dersom S08 og FFK var i samme divisijon.. for meg så er dette tegn på umodne mennesker som ikke klarer å se lenger enn til nesetuppen, og jeg skal ikke dømme S08 som klubb for det, men dæven altså. Det morsomste med det hele var å se S08-supportere gå skuffet hjem underveis i kampen... for litt etter litt forsvant det flere og flere av de...

Edit: Jeg sier likevel takk til disse 4-5 personene i S08-klær for økte billettinntekter til FFK. :)

---------------------------

"Nomen mihi Legio est, quia multi sumus."

- FFK / LFC / Østsiden -


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5433

Lagt til: 05 nov 17, 18:44

Opprinnelig postet av kanogvetalt

Jeg synes faktisk det så veldig stygt ut før vi plutselig ledet 2-0. Ledelsen gjorde noe med oss, men enda mer med Sulf spillerne. De mistet heldigvis troen frem til langt ut I 2.omg.

Kanskje ikke veldig stygt, men Ulf var det beste laget den første halvtimen og jeg følte vel at de gradvis gjorde oss mindre og mindre farlig framover. Heldigvis svartnet det helt for forsvaret dems på 1-0.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


tynter

A-lagspiller

Ble medlem: 02 apr 03
Innlegg: 668

Lagt til: 05 nov 17, 19:03

Digg med en skikkelig kamp igjen. Tydelig at hvis vi hadde hatt en skikkelig trener hele sessongen,hadde vi spillt kvallikk andre veien istedenfor.

De 4 kjerringene med 08 utstyr la jeg ikke merke til engang,men hvis de vil betale for å se FFK må de gjerne komme igjen neste gang.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340